Vår runda.

2010-04-29 / 20:36:31
Igår så tog jag och Melinda vår första vår springtur :)
Vi var ute i 1,5 timme.. Sjukt bra gjort, dock sprang vi inte hela tiden men vi gick i rask takt iallafall.
Måste säga att vi var grymma ;)

Haha det hände något ganska kul när vi gick, vi var vid sjukhuset och Melinda skulle stanna och fixa till något och jag är skit rädd för getingar och hummlor och då kom de en jävel flygande mot mig så jag skrek och sprang iväg och melindas min alltså synd att jag inte fånga den på bild :P
Hon blev typ rädd hon med för att jag skrek xD Sen cyklade de en gubbe bakom mig han måste ju trott att jag var helt flippad eller att jag blev rädd för han haha :P



Love, Lisette
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: