2012

2010-04-19 / 23:43:12
Idag när jag kom till så väntade matilda och natta på mig, vi satt ute i solen och chillade och snackade girltalk..
Även Albin och Elin var med och Albin stod och snackade om detta jävla 2012, alltså de är sånt jävla hysteri med det.
Han sa att världen kommer gå under den 21 december 2012, för att kalendern tar slut då.. :O
Jag hatar att höra på sånt där, man blir så jävla nedstämd och man tänker så mycket omkring det om det verkligen kommer att hända eller inte och sånna tankar.
Tänk om jorden verkligen kommer gå under, menar dom har gjort en film om det och massa skit!
Nu tänker jag fan bara leva i nuet och leva livet för fan, göra allt som jag vill göra m.m..
Få ut så mycket som möjligt! Menar då har man levt ut sitt liv iallafall.
Om jorden inte går under så är väl de bara ett plus, men då har man ändå gjort saker som man vill liksom, så man förlorar ju ingenting på det! Men man får väl hoppas på att detta inte är sant..


Love, Lisette
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: