I´m sorry

2010-04-29 / 20:34:32
Hej på er alla bloggläsare, tyvär så har jag inte skrivit något på väldigt länge jag vet.
Men det har varit så mycket nu på sista tiden så har inte haft tid att skriva och inte ens haft tid att ägna tanken åt att blogga. Har haft så mycket i skolan och haft fullt upp med kompisar, fester och ja allt möjligt.
Ett vanligt 18 års liv helt enkelt, eller vanligt och vanligt kanske man inte ska kalla det.
Men nu så nu är jag i farten igen, och hoppas att ni är glada för det!

I helgen hade jag verkligen as roligt tillsammans med mina brudar<3
Sara och Therese :)
Har tyvär inga vimmel bilder på mig och Therese för hon och jag var ut på lördagen men då var vi inte ut på silk så blev inge vimmel för oss denna kväll.
Men här är en bild på mig och sara på dansgolvet, haha ja vad ska man säga om denna bild:)
Ser ju ut som om att vi har väldigt roligt och shakar ass ;)
Riktig fylle bild kan man juh säga... Hehe





Love, Lisette
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: