oh no...

2010-04-22 / 12:01:07
Gud i morse var jag verkligen trött, fattade verkligen ingenting kan jag lova er.
Satt på sängkanten hur länge som hellst och försökte vakna till liv men hade hellre sovit hela dagen för att när jag kollade ut var min dag förstörd, det var helt vitt.. trodde inte det var sant kändes som om att det var en dröm men det var det inte! :(
Hur fan kan de snöa nu?
All snö som hade åkt bort och det har varit soligt och varmt men nu helt plötsligt kom de snö och kallt.
Vad fan är detta egentligen? När ska det ta och bli riktig SOMMAR
 
Är väldigt trött idag alltså, är snarare övertrött!
För har skrattat som bara den åt ingenting i stort sätt.
Haha men tur att man är glad iallafall :)

Sitter nu i skolan och snackar med Therese och Sara på facebook, vi kan inte riktigt komma överrens om vilken dag vi ska ut..
Therese taggar till lördag och sara till fredag.. Och jag till båda dagarna men vette fan om jag har råd med det.
Hoppas att det fixar sig iallafall :)


Love, Lisette



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: