one lession

2010-04-19 / 22:16:15
Inatt ställde jag klockan på halv 9, gick upp och gjorde mig i ordning blev lite sen till bussen så fick springa kollade på klockan då var den bara halv 10. Fick det inte att stämma eftersom att jag skulle med bussen klockan 11. Vette fan vad jag tänkte på inatt när jag ställde klockan så tidigt och att jag inte reagerade tidigare att klockan var så lite.. Konstigt!!!!
Så gick hem igen och la mig ner och sov i ungefär 40 min sen gick jag upp igen och drog till bussen :)
Idag började jag 12.35 vilket var väldigt skönt och slutade 13.35. Hade bara en lektion kultur och ide historia :)
Vi fick göra en as rolig grej idag, alla i klassen fick varsina lappar sen fick bvi lyssna på 3-4 olika låtar sen skulle man beskriva den med 3 ord.
Efter det blev vi indelade i grupper så fick alla olika brev med allas lappar.
Och utgående från orden som stod på lapparna skulle vi göra poesi..
Våran blev fan sjukt bra :) Vi var verkligen taggade!
Underbart kul och najjs lektion var det..



Love, Lisette
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: